Zarabianie na Facebooku i Instagramie – 3 sposoby

  • Aktualizacja: Listopad 2021
    • 7

    Trudność zadania


    Łatwa

    Potencjał zarobkowy

    (miesięczny)

    Różny

    Czas wykonania

    (dzienny)

    do 1h

    Facebook i Instagram to niezwykle popularne na całym świecie media społecznościowe.

    Służy nie tylko wymianie informacji, poglądów, fotografii czy rozrywce, ale również reklamie.

    Co do tego, że można na nich zarabiać – i to niemało – nikt obecnie nie ma wątpliwości. 

    Jak zarobić na Facebooku i Instagramie? Przedstawiamy 3 sprawdzone metody:

    Promocja firm 

    Promocje na Facebooku i Instagramie to aktualnie standard. 

    To popularna opcja, ale zarezerwowana dla tych, którzy mogą się poszczycić bardzo dużymi zasięgami zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. 

    Stawki za jeden wpis czy zdjęcie zaczynają się od kilkuset złotych. 

    Najbardziej opłaca się działać w takich branżach jak:

    • moda, 
    • uroda, 
    • design,
    • elektronika.

    Wydaje się to bardzo proste – fotka lub post oznaczony odpowiednimi hasztagami.

    W praktyce natomiast niezbędne jest posiadanie szerokiego grona followersów – przyjmuje się, że na Instagramie to minimum 10 tys. osób.

    Marketing afiliacyjny

    Metoda ta daje możliwość zarabiania na sprzedaży cudzych produktów/usług w ramach programów partnerskich. 

    Dla przykładu firma produkująca akcesoria kuchenne nawiązuje poprzez sieć afiliacyjną współpracę z blogerem kulinarnym.

    Ten w swoich wpisach zamieszcza linki prowadzące do sklepu – jeśli ktoś w nie kliknie i za ich pośrednictwem dokona zakupu, zyskują obie strony.

    Bloger dostaje prowizję, zaś firma zyskuje nowego klienta.

    Niezwykle ważne jest to, by profil działalności firmy pokrywał się z tematyką strony, na której zamieszczane są linki afiliacyjne.

    Stosowną współpracę nawiązuje się dzięki specjalnym platformom.

    Sprzedaż własnych produktów lub usług

    Sprawdzona metoda zarabiania za pośrednictwem Facebooka bądź Instagrama.

    Aby można było mówić o sukcesie przedsięwzięcia, trzeba najpierw wokół marki zbudować mocną społeczność.

    Im większe zasięgi, tym lepiej, gdyż łatwiej wówczas przykuć uwagę odbiorców.

    Niezwykle pomocne okazują się tu różnego rodzaju ciekawe konkursy, oferty limitowane tylko dla fanów itp. – czyli działania angażujące obserwatorów.


    Masz doświadczenie z promocją na Instagramie bądź Facebooku? Podziel się swoją opinią w komentarzach poniżej.


    Oceń post!
    [Oceny: 1 Średnia: 1]

    Zostaw komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

    Wymagane pola oznaczone są gwiazdką.

    1. Wiadomo, że na fb są najlepiej personalizowane reklamy. Wystarczy się zalogować i co druga reklama trafia w nasz gust.

    2. Ostatnio właśnie widziałem, że na fb są jakieś markety z produktami, ale jeszcze nic nie sprzedawałem. Ktoś korzystał z tego fb?

      1. Jeszcze nie korzystałem ale też widziałem na fb że mogę kupić różne rzeczy. Ciekawe jak to się rozwinie. Na razie nie jest to zbyt popularne.

      1. Jak się ma bardzo dużo followersów, to można zarobić na reklamowaniu marek lub produktów. Uwierz, najbardziej popularne osoby zarabiają grube tysiące na Insta.

      2. Osoby popularne zarabiają na instastory po kilka tysięcy za kilkunasto sekundowy filmik. Uwierz można dużo zarobić, ale trzeba mieć dużo followersów.

    3. Szukanie kontaktów biznesowych z różnymi firmami przez facebooka jest coraz bardziej popularne. Ze swojego doświadczenia wiem, że można znaleźć nawet wspólnika przez ten portal społecznościowy.

    {"email":"Adres Email nieprawidłowy","url":"Nieprawidłowy adres strony WWW","required":"Wypełnij wymagane pole"}